سرعت اینترنت کشور نسبتا خوب و قابل رشد است/ ظرفیت‌های خوبی برای دستیابی به تجارت الکترونیک داریم

9:00 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۹۹۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
یک کارشناس ارشد تجارت الکترونیک، گفت: اینترنت در کشور در حال حاضر سرعت نسبتاً خوب و قابل رشدی دارد ضمناّ از ظرفیت‌های خوبی در کشور برای دستیابی به تجارت الکترونیک برخوردار هستیم.
سجاد صالح پور در گفت‌‍وگو با میزان، در خصوص ظرفیت‌های موجود کشور برای دستیابی به تجارت الکترونیک، گفت: شیوع سویه‌های جدید بیماری کرونا در کشور موجب شد تا یک سری ظرفیت‌های لازم زیرساختی برای بحث تجارت الکترونیک و خصوصاً فضای مجازی تقویت بیشتری شود.

وی سرعت اینترنت در کشور را در حال حاضر سرعت نسبتاً خوب و قابل رشدی عنوان کرد و آن را یکی از ظرفیت‌های خوب موجود در کشور برای دستیابی به تجارت الکترونیک دانست.

این کارشناس ارشد تجارت الکترونیک، در خصوص دیگر ظرفیت‌های موجود کشور برای دستیابی به تجارت الکترونیک به سطح خوب فناوری در حال رشد، اینترنت در دسترس مردم، شرکت‌های دانش‌بنیان، موتورهای جستجوگر، اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌های برخط «آنلاین» فعال در سطح کشور اشاره کرد.
 
به گفتهٔ صالح پور در حال حاضر از ظرفیت‌های خوبی برای دستیابی به تجارت الکترونیک در کشور برخوردار هستیم.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پا رسه، در پایان با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق تجارت الکترونیک، افزود: درصورتی‌که پس از شناسایی این ظرفیت‌ها به آن‌ها بهاء داده شود و در ادامه استفاده درستی نیز از آن‌ها بشود رویکرد خیلی عالی درزمینه تحقق تجارت الکترونیک در کشور خواهیم داشت.
 
 

برچسب ها: اخبار اقتصادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *