رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد چمران به برگزاری نمایشگاه ساختمان؛ نباید برای کسب درآمد مردم را به دردسر انداخت

10:32 - 25 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۲۰۴۶
رئیس شورای شهر تهران در خصوص ترافیک ایجاد شده در خیابان‌های پایتخت به دلیل برگزاری نمایشگاه ساختمان گفت: مصوبات تکلیف می کند که چنین نمایشگاه‌هایی در شهر آفتاب برگزار شوند.

خبرگزاری میزان - مهدی چمران در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ترافیک ایجاد شده در روزهای اخیر گفت: نمایشگاه را برگزار می کنند که مردم از آن استفاده کنند اما برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران زندگی مردم را مختل کرد. من از وزیر صمت درخواست دارم و حتما از ایشان دعوت خواهم کرد که درخصوص برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام توضیح دهند. نمایشگاه شهر آفتاب آمادگی کامل و لازم را برای برگزاری نمایشگاه ها دارد. مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی آنها باعث تعجب ماست.

به گزارش شهر، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به ترافیک روزهای اخیر پایتخت اظهار کرد: شورا هر کاری می توانسته انجام داده و چند روز پیش جلسه ای با رییس سازمان نمایشگاه‌ها و معاونش داشتیم و مباحثی را مطرح کردیم.

چمران با بیان اینکه ما با نمایشگاه مشکلی نداریم، تأکید کرد: ما می گوییم نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد نکند چرا که با وجود اینکه در یک خیابان واقع شده اما ترافیک ناشی از آن در تمام شهر تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه ما موافق برگزاری این نمایشگاه ها در آن محل نیستیم، یادآور شد: مصوبات نیز تکلیف می کند که چنین نمایشگاه‌هایی در این محل برگزار نشود و در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: نباید برای کسب درآمد مردم را به دردسر انداخت و اگر نمایشگاه را برگزار کنند وارد عمل می‌شویم؛ همانطور که در سالهای قبل یک کامیون خاکروبه مقابل درب نمایشگاه تخلیه کردیم تا از برگزاری آن جلوگیری کنیم و شهرداری نیز می‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد.

گفتنیست بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *