رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آذرباد: انتظار داریم کی‌روش بازیکنان تیم‌‌هایی مانند مس را هم ببیند/ صنعت‌نفت برای پیروزی خواهد آمد

1:15 - 09 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۴۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باید تلاشم را بیشتر کنم تا در این مدت یک و نیم ماهه تا آغاز جام جهانی بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم.

محسن آذرباد در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوبی داریم و با توجه به تعطیلات لیگ به خاطر فیفادی چند بازی تدارکاتی انجام دادیم تا از شرایط مسابقه و آمادگی دور نشویم. این بازی‌های دوستانه در شناخت نقاط ضعف و قوت و افزایش هماهنگی تیمی‌مان بسیار موثر بود.

هافبک تیم مس رفسنجان درخصوص دیدار هفته هفتم تیمش، گفت: در هفته هفتم باید با تیم صنعت نفت آبادانی بازی کنیم که تیم بسیار زهردار و خطرناک است. این تیم سرمربی خود را تغییر داده و از آنجایی که در دیدارهای قبلی خود عملکرد خوبی نداشته قطعا در این بازی خانگی با تمام توان برای کسب پیروزی به زمین خواهند آمد.

وی افزود: شرایط مس رفسنجان هم خاص است و پس از 5 تساوی با شکست هوادار به جایگاه‌مان در جدول سر و سامان دادیم. یکی از نقاط قوت‌مان خط دفاعی است که تاکنون باختی نداشته‌ایم و امیدوارم با تکیه بر خط دفاعی و استفاده از فرصت‌ها بتوانیم پیروز از آبادان بیرون بیاییم. قطعا در آینده امتیازات بیشتری جمع خواهیم کرد، اما نباید از یاد ببریم که سطح کیفی لیگ در این فصل بسیار بالاست و فاصله تیم‌ها از همدیگر خیلی کم است. هر بازی حساسیت خودش را دارد و پیش‌بینی تیم برنده سخت است.

آذرباد در پایان با اشاره به تلاش به برای جلب نظر کی‌روش، خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و در اوج آمادگی به سر می‌برم و تاکنون عملکرد خوبی در گل‌های تیمم داشته‌ام، اما امیدوارم تلاش‌های من و سایر بازیکنان در تیم‌های دیگر نادیده گرفته نشود. بالاخره سرمربی تیم ملی عوض شده و همه بازیکنان انگیزه دعوت به اردوی تیم ملی را دارند. باید تلاشم را بیشتر کنم تا در این مدت یک و نیم ماهه تا آغاز جام جهانی بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم. ما هم انتظار داریم کادرفنی تیم ملی بازیکنان تیم‌هایی مانند مس رفسنجان را از قلم نیندازند و آنها را هم ببیند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *