ولی‌زاده: مصدومیتم هیچ حاشیه‌ و هدف قبلی نداشت/ از غیبت در مسابقات جهانی تکواندوی مکزیک متاسفم

8:45 - 09 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۸۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندوی بانوان ایران حواشی مربوط به نوع مصدومیت خود را تکذیب کرد.

نسترن ولی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آسیب دیدگی خود اظهار داشت: متاسفانه دوشنبه هفته گذشته در جریان تمرینات تیم ملی تکواندوی بانوان آسیب دیدم و در بدترین زمان ممکن با یک مصدومیت شدید مواجه شدم. این اتفاق واقعا از نظر روحی اذیتم کرد، اما قسمت این بود و باید با قدرت برگردم.

وی افزود: در جریان اسپارینگ مصدوم شدم و روی کتفم فرود آمدم که باعث شکستگی استخوان ترقوه من شد. مصدومیت جزو لاینفک ورزش است و نمی‌توان از آن فرار کرد.

ملی‌پوش تکواندوی بانوان درباره مدت دوری خود از شیاپ چانگ خاطرنشان کرد: عمل جراحی را انجام دادم و بیش از ۲ ماه طول می‌کشد که به شرایط مبارزه برسم و قطعا رقابت‌های جهانی مکزیک را از دست می‌دهم و از این بابت متاسفم.

ولی‌زاده در ادامه گفت: مطمئن باشید با قدرت بیشتری برمی‌گردم تا خودم را اثبات کنم و هدفم کسب سهمیه المپیک است. این توانایی را در خودم‌ می‌بینم که بتوانم یکی از گزینه‌های کسب سهمیه باشیم و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی در پایان درباره حواشی مصدومیت خود و اینکه گویا یکی از هوگوپوشان با هدف قبلی این کار را انجام داده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و حواشی مربوط به این موضوع را تکذیب می‌کنم. من در جریان تمرین مصدوم شدم و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *