اصولی: تیم‌های فوتسال در آسیا و جهان خیلی به هم نزدیک شده‌اند/ نگاه شمسایی بر جوانگرایی است

11:17 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۴۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: نتایج سایر گروه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کنید، می‌بینید از لحاظ گل‌های زده، تفاضل گل و امتیازها فاصله‌ها میلیمتری بوده است. 

خبرگزاری میزان - احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تیم ملی فوتسال ایران که با ترکیبی از جوانان و نسل جدید فوتسال کشورمان به مصاف حریفانش می‌رود، با اقتدار بسیار خوبی در هر سه مسابقه برنده شد. روز گذشته سایت رسمی AFC توصیف و تعریف بسیار خوبی از اقتدار و صعود مقتدرانه تیم ما داشت. تیم‌های فوتسال در آسیا و دنیا خیلی به هم نزدیک شده‌اند و کشورها خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت، رشد، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

*با توجه به پتانسیل‌هایی که در فوتسال کشورمان داریم، توانستیم نتایج و تجربه بسیار خوبی به دست آوریم. طبق نگاهی که وحید شمسایی و کادر فنی در بحث اداره تیم دارند، پشتوانه‌سازی و حضور جوان‌ها در دستور کار قرار گرفت. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر این تجربه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جام ملت‌های آسیا تاکنون با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

*امیدوارم در مرحله حذفی نیز با دعای خیر رسانه‌ها و مردم مدافع عنوان قهرمانی باشیم. تیم ما بسیار پرقدرت، جوان، آماده و باانگیزه است و از ساعت 11:30 صبح سه شنبه به مصاف ویتنام می رود. تیمی که بسیار قوی و یکی از مدعیان آسیا است. به جز بازی‌های ایران که با تفاضل گل بسیار خوب برنده شدیم، اگر نتایج سایر گروه‌ها و تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کنید می‌بینید از لحاظ گل‌های زده، تفاضل گل و امتیازها فاصله‌ها میلیمتری و نزدیک بوده است. 

*این موضوع نشان می‌دهد کشورها در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و توانسته‌اند سطح کیفی فوتسال خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتقا بدهند. همه تیم‌های حاضر در این دوره از قدرت بالایی برخوردار هستند. تحول جدی در آن‌ها ایجاد شده و  امیدوارم با دعای خیر مردم سه شنبه هم از سد ویتنام عبور کرده و به مرحله بعدی برویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *