اصولی: هدف ما کسب سکوی جام جهانی خواهد بود/ جوانگرایی تیم ملی فوتسال را یک قهرمانی می‌دانیم

10:47 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۲۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: جوانگرایی و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی فوتسال کمتر از دستیابی به قهرمانی آسیا نیست.

خبرگزاری میزان - احسان اصولی، درباره ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا و شکست این تیم مقابل ژاپن اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*همه بازی را دیدند. چیزی که ما دنبالش بودیم و هدف‌گذاری کرده بودیم قهرمانی بود، اما واقعیت این است که تیم ملی فوتسال قهرمان است، با جوانگرایی و پشتوانه‌سازی که برای فوتسال انجام شد و با این بازی‌های چشم‌نواز، فنی و پُرقدرتی که تیم ملی در این مسابقات نشان داد.

*حتی در بازی با ژاپن تیم ایران بسیار پُرقدرت ظاهر شد. ما بعد از بازی با رئیس فدراسیون در جمع بازیکنان صحبت می‌کردیم و گفتیم که تیم ما قهرمان است. شاید خیلی‌ از بازیکنان‌مان اولین تجربه یک مسابقه بین‌المللی را داشتند و بسیار بسیار زیبا و پُرقدرت بازی کردند. لذا ما این جوانگرایی را یک قهرمانی و یک دستاورد بزرگ و والا می‌دانیم. به بازیکنان و سرمربی هم اعلام کردم که از فردا برنامه‌ریزی ما برای جام جهانی شروع خواهد شد.

*هدف ما کسب سکوی جام جهانی خواهد بود و با قدرت برنامه‌ریزی خواهیم کرد. ما با قدرت و انگیزه بیشتر کار را پیش خواهیم برد. جا دارد از شمسایی و کادرفنی تیم ملی و همچنین بازیکنان و ریاست فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم. به مردم عزیزمان هم قول می‌دهم از فردا با تمام قدرت برای رسیدن به سکوی جام جهانی کارمان را شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *